Welyo.pl - Obsługa klienta motoryzacja

Obsługa klienta motoryzacja

Z Welyo Twoja firma motoryzacyjna zyskuje nie tylko profesjonalne narzędzie do obsługi klientów, ale także realne wsparcie w budowaniu długoterminowych relacji. System Welyo automatycznie oddzwania do klientów, zarządza zgłoszeniami i umawia wizyty, jednocześnie analizując skuteczność działań zespołu dzięki funkcjom transkrypcji i raportowania. Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z systemami CRM i DMS, umożliwiając spersonalizowaną komunikację i skuteczniejsze kampanie sprzedażowe. To samo narzędzie sprawdzi się również w obsłudze klientów z branży hotelarskiej, e-commerce czy służby zdrowia, oferując kompleksowe rozwiązania klasy contact center. Wsparcie obsługi klienta B2B/B2C, automatyzacja i inteligentna analiza danych sprawiają, że Welyo staje się centrum dowodzenia nowoczesnych przedsiębiorstw. Przekonaj się, jak łatwo możesz przyspieszyć rozwój swojego biznesu motoryzacyjnego – wybierz Welyo.
Focus Telecom Polska S.A.
Tel.: 222 289 289
Ostrobramska 101a
04-041Warszawa
mazowieckie
www:
FB /